Post by wilkuvunata on Mar 15, 2022 20:28:25 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Countdown Letters and Numbers ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Countdown Letters and Numbers IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes voor meer goud ▞▞▞
▞▞▞ Countdown Letters and Numbers 2022 version ▞▞▞
Een goede poging tot een aftelspel. Ik heb het gevoel dat het getallenspel wat werk nodig heeft. Kleine getallen zijn altijd opeenvolgend, wat me mateloos irriteert. Ik denk dat er ook een betere manier zal zijn om de bodmas-kant van de dingen te implementeren - haakjes zijn gewoon te onhandig gezien de tijdsdruk. Misschien een paar werkruimten hebben die kunnen worden gebruikt, en dan een manier om bijvoorbeeld werkruimte A, werkruimte B in te voeren. Er is waarschijnlijk een betere manier dan dat, maar de beugels moeten absoluut verdwijnen en worden vervangen.
Meestal goed, maar houd er rekening mee dat als je een fractie te laat bent met de verzendknop, het scherm dat deze vervangt de afsluitknop op die plek heeft en je spel eindigt.
Mooie woordspelletjes goede dingen
Goed spel, maar mijn grootste klacht is dat ik dichter bij het doelnummer kwam, maar toch dezelfde punten kreeg als het apparaat.
Fantastisch spel! Heel goed gedaan
Hou ervan
Hou van dit spel!
Geweldig spel! Makkelijk in gebruik en zet je aan het denken.
Goede manier om de geest te strekken. Zeer uitdagend.
Het is een goede kopie van Countdown (UK gameshow). Je verbetert wel, want ik speel dit al 5 maanden en nu versla ik regelmatig de computer.
Ik genoot van dit spel totdat ze het veranderden, dus je moet betalen. Het is goed, maar niet zo goed dat ik ervoor zou betalen.
Uitdagende wiskunde en woordspelletjes, erg vermakelijk
het beste spel ooit
Countdown Letters and Numbers Word xyug
Houd van dit woord- en wiskundespel!
Countdown Letters and Numbers Igre riječima qwt
erg goed voor de woordenschat en het verbeteren van mijn rekenvaardigheden.
Over het algemeen goed, maar sorteer alsjeblieft de bugs waarbij je soms niet op het eerste nummer kunt klikken als je een deel berekent en ook het feit dat het scherm draait, zelfs als je automatisch draaien op je telefoon hebt uitgeschakeld, maakt het onmogelijk om liggend te spelen.
De app werkt goed genoeg, maar het invoeren van de berekening via de interface in het getallenspel duurt gemakkelijk 30 seconden
Leuke en geweldige ontwikkeling van vaardigheden.
Ik hou van het concept van het spel, maar je hebt een diploma nodig om uit te werken hoe je het spel met getallen moet spelen. Dit moet eenvoudiger worden gemaakt omdat het gebruik van haakjes tussen haakjes om berekeningen uit te voeren al moeilijk genoeg is zonder een timer. Ik weet hoe ik bij het doel moet komen, maar weet niet hoe ik het correct moet invoeren en ik weet zeker dat ik ook niet de enige ben.
Koel
Zou 5 sterren krijgen als je de timer van de games zou kunnen veranderen
Geweldige app, houdt de geest actief.
Geweldig spel, kleine hoeveelheid toevoegingen voor gratis versie, zou het iedereen aanraden die fan is van aftellen.
Stel samen als een schoolproject van een 12-jarige en dan vragen ze $ 3 om advertenties te verwijderen. Afschuwelijk ontwerp en onvriendelijke U.I.
leuke app-wiskundevaardigheden die dagelijkse geweldige app verbeteren
Leuk maar onmogelijk om de timermuziek uit te zetten. Moet ook elke keer geforceerd sluiten om af te sluiten.
Was vooral genieten. Totdat het woord gespeeld door de app een denigrerende term was voor een nationaliteit. Ik zal het niet herhalen. Ik ben weg.
Bevroor gewoon
Nah fam
geniet van het spelen van deze app houdt me uren bezig, net als het tv-programma
Ik ben dol op de app, ik speel de hele dag sporadisch. Kunt u het probleem oplossen waarbij het scherm horizontaal draait? Ik heb automatisch draaien uitgeschakeld vanaf mijn telefoon, maar het draait nog steeds als ik de app gebruik.
KawaiiWorld Žaid. automat. sgt
Ik wou dat het Jimmy, Sean & Jon...